Returnare produse

Se completează formularul de returnare în termen de 14 zile de la primirea produselor, FORMULAR DE RETURNARE. Vânzătorul vă contactează prin email sau telefon și vă comunică adresa la care puteți returna (trimite prin curier) produsele.

Vânzătorul platește clientului produsele în termen de 14 zile de la recepționarea coletului, prin virament bancar în contul solicitat și confirmat doar prin email de client.

Vă recomandam să folosiți pentru returnare același curier cu care au fost trimise produsele.

Vânzătorul primește produsele doar la următoarea adresă :

Strada Dacia nr. 29, apartament 6, Constanta, Sc. Accesorii & Apple Service GSM S.R.L.

Vânzătorul nu se deplasează în alte locații, pentru a ridica colete, de accea vă recomandăm să folosiți același curier prin care v-au fost expediate produsele.

Plata pentru (transportul) expedierea coletului o face clientul.

Nu se primesc colete cu ramburs, contravaloarea produselor o plătește vânzătorul prin virament bancar în contul indicat de Dvs..

Completați formularul de returnare din contul de client sau accesând aici butonul (formular de returnare).

 

  • Politica de returnare a produselor

Clientul (consumatorul) are dreptul să returneze produsele in termen de 14 zile de la primirea acestora pe cheltuiala clientului în cnformitate cu O.U.G.34/2014 ,consumatorul (clientul)are dreptul de a notifica in scris comerciantului decizia de a returna produsele achiziționate de acesta.

Sc.Saturn Import-Export S.R.L. va restituii contravaloarea produselor la prețul plătit de client pe produse și încasat de Sc.Saturn Import-Export S.R.L. pentru vânzarea produselor.

În conformitate cu O.U.G.34/2014 vânzătorul își rezervă derptul de a refuza primirea de produse care nu respectă urmatoarele condiții legale de returnare.

Produsele se returnează în acceași stare în care au fost livrate au ambalajule originale cu toate etichetele atașate și toate accesoriile. Nu se acceptă produsele care prezintă urme de deteriorare, purtare ,uzură ,semne clare de utilizare, sunt combinate cu alte elemente , prezintă semne de purtare sau mirosuri improprii . Dacă produsele returnate prezintă unul sau m-ai multe din motivele enumerate m-ai sus, atrage după sine plata de către client a taxelor de transport dus întors la client în locația de unde au fost trimise .

Conform legislației in vigoare, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul ar trebui să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

 

FORMULAR DE RETURNARE